>

Veelgestelde vragen

 

Gebruik

Het zicht is wazig wanneer ik mijn Glazy op heb.

Maak de glazen van de Glazy schoon met water en je zicht is weer perfect!

 

Kan ik de Glazy ergens testen?

Op dit moment is de Glazy nog niet in de fysieke winkel te koop en kan de Glazy helaas niet getest worden.

 

Is de Glazy waterdicht?

De Glazy is volledig waterdicht en kan daarom met water schoongemaakt worden.

 

Kan ik de Glazy over mijn bril heen dragen? 

De Glazy kan over een bril worden gedragen, maar dat is nog niet zo comfortabel als wij het graag zien. Er wordt hard gewerkt aan een Glazy speciaal voor over je (lees)bril.

 

Is de Glazy ook op sterkte beschikbaar?

Nee, op dit moment nog niet. Wij hopen in de nabije toekomst de Glazy te kunnen leveren op sterkte.

 

Bestellen

Krijg ik een orderbevestiging?

Ja, nadat je een order hebt geplaatst krijg je een orderbevestiging in je mailbox. Houd er rekening mee dat de mail enkele minuten onderweg kan zijn.


Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen door zo snel mogelijk een e-mail te sturen naar info@glazy.nl

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons veilig betalen via iDEAL. Ook kan je kiezen voor betaling via overschrijving, het kan dan wel langer duren voordat wij je Glazy verzenden.

 

Bezorgen

Worden er bezorgkosten gerekend?

Nee, de Glazy wordt volledig kosteloos naar je toe verstuurd.


Wat is de levertijd van de Glazy?

Indien de Glazy op voorraad is, wordt deze binnen 48 uur naar je toe verstuurd.


Moet ik thuis zijn om de Glazy in ontvangst te nemen?

Nee, de Glazy is zo ontworpen dat deze met de briefpost naar je toekomt, waardoor je niet thuis hoeft te zijn voor de ontvangst.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat is mogelijk binnen 14 dagen mits het product in nieuwstaat wordt geretourneerd.

 

Voor overige vragen kun je contact met ons opnemen via info@glazy.nl